기초전자(Basic electronics)

스위치

arirangled 2008. 10. 31. 19:05

기계적인 스위치

Mechanical Switch 

http://www.siongboon.com/projects/2006-06-19_switch/#Solid%20State%20Relay

 

기계적인 스위치제어 전기에서 단순한 종류의 인터페이스가 얼마인가의 기계의 행동의 수단을 사용합니다. 짧게는 스위치는 전기 전환 장치에서 기계적입니다.

Mechanical switches is a simple type of interface to control electrical stuff using the means of some mechanical action. In short, a switch is a mechanical to electrical conversion device.

1P2T latching type (Form1C)                     

 

1P1T latching type (Form1A)             

 

1P1T double break, push button type (Form1X)

 

2P2T latching type (Form2C)               

 

Summary Table for forms of Switch Contact

 

Normally Open,

NO

Normally Close,

NC

Normally Open,

with Double Break

Normally Close,

with Double Break

SPST or 1P1T Form1A

 

Form1B

 

Form1X

 

Form1Y

 

SPDT or 1P2T Form1C

 

Form1Z

DPST or 2P1T Form2A, FormAA

 

Form2B, FormBB

 

Form2X, FormXX

 

Form2Y, FormYY

 

DPST or 2P1T FormAB

 

FormXY

 

DPDT or 2P2T Form2C, FormCC

 

 

  

                     

 

           Various product that uses switches        

나는 조금의 역사도 기계식 스위치의 진화로 발견할 수 없습니다. 나는 사람들이 보다 머리가 좋아졌을지도 모른다고 생각합니다. 손으로 접속을 만들기 위해서 점퍼 와이어를 사용하는 것보다는 오히려 인간은 짧은 순회하고 있는 일을 보다 효율적으로 하기 위해서 스위치를 발명했습니다. 지루하고 시간이 걸리는 일. 선을 안으로 그리고 밖으로 뽑아 내는 것은 더 보다 많은 노력을 해야 합니다 스위치를 새로 바꾸는 것에 비교해 주십시오.

I can't find any history on the evolution of the mechanical switches. I guess people might have become smarter. Rather than using a jumper wire to make connection manually, human invented switch to make short circuiting task more efficient. Tedious and time consuming work. Plucking the wires in and out takes a lot more effort, compare to toggling switches.

 

물론, 기계식 스위치는 몇 백만의 가정에의 전화교환국 출원에 어울리지는 않습니다. 그러나 전자의 스위치의 역할이 보다 복잡한 전자 시스템을 위해서 우리의 인식을 확실히 늘린다고 생각해 주십시오. 기계식, 디지털 회로의 형태의 스위치 동력 전자기기는 일반적으로 전자설계의 사용입니다.

Of course mechanical switches are not suitable for telephone exchange application for the millions of household. However understand the roles of switches in electronics, will definitely increase our awareness for a more complex electronic system. Switches in the form of mechanical, digital circuit, power electronics are commonly use in the electronics design.

 

스위치가 켜져 잘 알고 있는 가장 큰 것은 구성요소/장치 평가에 대한 방법입니다. 일부 사람들은 능력을 취급하고 있는 힘으로써 거기에 참조시킵니다. 그리고 그것은 전압과 흐름입니다. 그것이 자멸하는 일 없이 스위치 터미널의 저 편에서 취급할 수 있는 전압. 가끔, 파괴 전압으로 참조해 주십시요. 쭉 흐를 수 있는 전류의 최대량, 가끔 스위치가 공급할 수 있는 부하전류로써 참조해 주십시요.

The greatest thing to understand about switches is all about the component/device rating. Some people refer it as the power handling capacity, which is the voltage and the current. The voltage it can handle across the switch terminals without destroying itself. Sometimes refer to as the breakdown voltage. The maximum amount of current that can flow through, without destroying itself. Sometimes refer to as the load current the switch can support.

 

실제 이「스위치」어떻게에 대한 전부의 생각은 평가와 전자 구성요소의 여러가지 타입 능력을 이해하는 것입니다. , 그것은 선을 포함한 모든 전자장치에 마저 들어 맞습니다. 나에게 있어서 이것은 다른 모든 전자기기의 이해에 가장 중요한 개념이기도 합니다. 그것은 매우 중요합니다. 당신이 이 화제로 충분히 주위를 기울인다면  다행히도 그것은 이해하는 것도 간단합니다.

In fact, the whole idea of this "switch" thingy is about understanding the rating and capabilities of the various type of electronics components. I mean it applies to all the electronics devices, including even wires. To me, this is also the most important concept towards understanding of all other electronics. It is so important. Fortunately it is also easy to understand, if you pay enough attention in this topic.

 

정당한 스위치는 평가를 하지 않습니다. 우리가 스위치가 실제 선의 또 하나의 형태이다 혹은 정확하기 때문에 우리가 그것을 지휘자라고 부르는 것을 알고 있을 때부터 선도 그것이 평가인 것을 가집니다. 수송력을 위해서 당신의 선을 선택하는 것에 관한 자세한 정보를 위해서 여기를 클릭해 주세요

Not just switch have rating. Wire also have it's rating, since we know that switch is in fact another form of wire, or to be precise we call it a conductor. For further information on choosing your wire for carrying power, click here

 

내가 당신에게 이 전부의 기사를 읽은 후에 등을 가져왔으면 좋겠다고 하는 중요한 메세지가 있다면 그것은 이하의 4개의 말입니다.

If there is an important message that I want you to bring back after reading this whole article, it will be the following four words.

 

기계식 스위치에 우리의 주의를 옮기는 것. 기계식 스위치의 여러가지 종류의 조건이 있습니다. 스위치는「순간적인」의미일 수 있는 외부의 푸쉬력 또는 푸쉬가 강제하는 외부가 적용될 때 그것의 스위치 의지 체재가 새로운 변환된 위치인「빗장 계합 되었다」의미가 없는 최초의 입장에 스위치 의지 봄.

Shifting our attention back to mechanical switch. There are various kind of terms for mechanical switch. Switches can be "momentary" meaning the the switch will spring back to the original position when there is no external push forces, or "latched" meaning that the switch will stay at it's new toggled position when when external push forces is applied.

 

「이중의 봉은 슬로우를 2배로 합니다」 혹은 2 P2T가 스위치가 어떻게 조작되는가 하는 상세한 정보를 제공하고 스위치 설명은 그것입니다. 「봉」은 스위치의 어느 정도 세트가 하나의 기계식 방아쇠에 접속하고 있을까에 대해서 우리에게 이야기합니다. 이것은 자주 그렇습니다 1조에 구성된 스위치로서 언급합니다. 「던집니다」많은 스위치 접촉 방법을 기술합니다. 당신이 내가 무슨 말을 하고 있을까에 임해서 아직 분명하지 않다면 좌측의 그림을 참조해 주세요. 진짜 그림은 1000의 말을 말합니다.

Switch description such as "double poles double throws" or 2P2T provide more information on how the switches are operated. "Poles" tell us how many sets of switches are connected to a single mechanical trigger. This is often refer to as ganged switches. "Throws" describes the number of switch contact way. If you are still not clear what I mean, refer to the pictures on the left side. Picture indeed tells a thousand words.

 

사용되는 또 하나의 말은 스위치를 합선 시키고 있는지 non-shorting 하고 있습니다. 비합선 시키고 있는 스위치는 스위치가 다음의「슬로우」위치에 연락을 하기 전에 현재의「슬로우」위치와 전류를 자르는 것을 의미합니다. 이런 종류의 스위치는 보다 일반적으로 사용 중입니다. 스위치를 합선 시키는 것은 스위치가 다음의「슬로우」위치에 연락을 한 후에 현재의「슬로우」위치와 전류를 자르는 것을 의미합니다. 이것은 스위칭 동안 「슬로우」위치 중 2개가 매우 짧은 기간의 사이 합선 하는 것을 의미합니다. 접속이 어디서 항상 연결되고 언제라도 떠 있는 대로 해 두어지지 않을 필요가 있을 까는 사용됩니다. 우연히 이것들이 확성기와 같은 짐을 바꿀 때에 사용되는 것을 밖에 창립하는 것이 일어나 주세요, 거기서 근원은 짐 없이 문제 없게 운영될 수 없습니다.

Another term used is shorting or non-shorting switch. Non-shorting switch means that the switch will break the contact with the current "throw" position before making contact to the next "throw" position. This type of switch is more commonly in use. Shorting switch means that the switch will break the contact with the current "throw" position after making contact to the next "throw" position. This means that during the switching, two of the "throw" position will be shorted for a very short period. It is used where the connection needs to be connected always and not left floating at any one time. Happen to found out that these are used in switching loads such as loudspeakers, where the source cannot be safely operated without a load.

 

「접촉형을 바꾸어」로서 알려져 있는 스위치 설명의 다른 형태가 있습니다, 약간의 예는 Form A, B, C, X, Y, Z, AA, BB, AB입니다. 형태 A, 통상 열린 스위치라고 정의됩니다Form B가 있는, 통상 가깝습니다. 그것이 배의 브레이크 접촉을 하는 것 이외는, 형태 X A를 만들기 위해서 유사하고 있습니다. X(Y)를 만듭니다, Z는 이중의 브레이크 스위치입니다.

There are other form of switch description known as the "switch contact forms", some example are Form A, B, C, X, Y, Z, AA, BB, AB. Form A is defined as a normally open switch, while Form B is a normally close. Form X is similar to form A except that it has a double break contact. Form X, Y, Z are double break switches.

 

1 A를 만든다」라고, 되는 스위치를 예를 들어(SPST), 그것이 1개의 봉 통상 열린 스위치인 것을 나타냅니다. 2 C를 만듭니다」, NC접촉(별명 DPDT 또는 2 P2T 스위치)과 같게 NO로부터 완성되어 주세요. 형태 Y는 통상 가까운 1 P1T배 브레이크 스위치입니다. 형태 AA 2 P1T 통상 열린 스위치입니다.

For example a switch labeled as "Form 1A" (SPST) indicates that it is a 1 pole normally open switch. "Form 2C" consist of a NO as well as a NC contact, also known as the DPDT or 2P2T switch. Form Y is a normally close 1P1T double break switch. Form AA is a 2P1T normally open switch.

 

이러한 말은 기계식 스위치를 위한 일반의 설명입니다. 그리고 똑같이 기계의 것 및 리드 계전기 장치에도 넓게 적용됩니다. These terms are common description for  mechanical switches, and is also widely applied to mechanical and reed relay devices as well.

 

스위치를 선택하는 것이 언젠가 임해서 눈치 채는 요점이 구조 디자인과 버튼의 감촉에 관해서 있습니다. 이것은 비기술적으로 사용자의 경험에 대해 보다 대부분입니다.

The main point to note when choosing a switch, is on the mechanics design, and the feel of the button. This is non-technical, and is more about user's experience.

 

기술적으로 모든 스위치는 취급류를 위해서 그들의 최대의 평가를 합니다. 선과 같이 당신이 가늘고 가는 선을 선택한다면 그것을 통해 큰 전류의 흐름이라고 해 선은 화상이 있는지 녹았습니다. 이것은, 전기 휴즈가 움직이는 방법의 원칙이기도 합니다. 당신은 대부분의 종류 상태에 매치할 수 있는 것보다 높은 평가 스위치를 선택할 수 있습니다. 그러나, 그들은 통상 크고 큽니다. 이것은 적절한 스위치를 선택하는 것의 거래입니다.

Technically all switch has their maximum rating for handling current. Like a wire, if you choose a thin and fine wire, the wire will get burn or melted when large current flow through it. This is also the principle of how electrical fuse works. You can choose a higher rating switch which can match most type of condition, however they are usually big and bulky. This is the trade-off on choosing an appropriate switches.

 

스위치의 것보다 많은 스타일이 있습니다, 그리고, 당신은 보다 많은 인용을 위해서 이하의 웹 사이트에 언급하는 것을 좋아할지도 모릅니다. http://www.kpsec.freeuk.com/components/switch.htm

There are many more styles of switch, and you may like to refer to the following website for more references.

 

 여러가지 기계식 스위치가, 우리의 주위에 있습니다. 그들은 system interface의 기능을 하고 있습니다. 그리, 그것은 기계의 운동을 전기신호로 바꿉니다. 예를 들어, 당신이 타이프 치고 있는 키보드, 당신의 텔레비전을 켜는 전원 스위치, 당신이 당신의 전화 또는 휴대 전화로 누른 키패드 당신 미 조리 기구를 온으로 하는 레버 스위치, 전자 렌지.... etc. 그들은, 우리가 제어하는 스위치 첨부의 인터페이스입니다.There are various mechanical switches around us. They are acting as a system interface, which convert mechanical motion into electrical signal. For example, the keyboard which you are typing, the power switch that turns on your TV, the keypad you pressed on your telephone or mobile phone, the lever switch that turns on your rice cooker, microwave oven....etc. They are interface with switches for us to control.

 

 

Interfacing a switch for digital input (TTL, CMOS)

Interfacing a switch for digital input (TTL, CMOS)

위의 회로는 단순한 스위치 인터페이스를 예시합니다. 이 인터페이스는 스위치 상태를 나타내기 위해서 출력전압을 제공합니다. 스위치가 눌린다면 출력은 0 V입니다. 그것이 연결된 동안 출력은 5 V입니다. 논리「1」또는「0」을 위해서 이것은 디지털 회로에의 입력 인터페이스일 수 있습니다. 유용한 기본적인 회로 인터페이스

The circuit on the upper illustrate a simple switch interface. This interface provides a output voltage to indicate the status of the switch. If the switch is press, the output will be a 0V. While it is release, output will be a 5V. This can be a input interface to a digital circuit, for logic '1' or '0'. A useful and basic circuit interface.

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